داستان موفقیت فروش عمده لباس : فروشگاه اینترنتی لباس زنانه السانا

داستان موفقیت فروش عمده لباس : فروشگاه اینترنتی لباس زنانه السانا
چهارشنبه 27 دی 1402
صنعت:
تولیدی پوشاک زنانه و مانتو
ماژول های استفاده شده:
نسخه ی سازمانی + اپلیکیشن موبایل + وب اپ و کاتالوگ اینستاگرامی + فروش به همکار + فروش عمده + اتصال به حسابداری همکاران سیستم
مدت زمان استفاده:
 ۴ سال
نیاز اصلی:
فروش همزمان تک و عمده
چرا سپهر؟:
به خاطر ساختار ابری سپهر با هزینه ی بسیار کمتر از مدلی که مجبور بودیم کل نرم افزار را بخریم و سرور تهیه کنیم و ... صرفا با خرید اشتراک سالیانه کار را شروع کردیم و در سالهای بعد با اطمینان از مفید بودن سپهر به نسخه ی سازمانی ارتقا دادیم.

 

وقتی شما یک تولیدی لباس دارید یعنی به صورت بالقوه با مشکلات فراوان و هزینه های زیاد تولید سروکله می زنید. در این حالت سخت می شود که خودتان بخواهید کار فروش را هم دنبال کنید و بخشی از نیروی سازمان را برای چرخاندن فروشگاه ها و شعبه های فروش حضوری قرار دهید.

از طرفی فروش قلب تپنده ی هر کسب و کاری است و اگر کانال های فروش خودتان را نداشته باشید مجبورید به واسطه ها و سایر فروشندگان مثل دیجی کالا و … وابسته باشید که هم سود چندانی ندارد و همیشه هم مشکلات خودش را خواهد داشت.

مانتو السانا از سال ۱۳۹۸ فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خود را با استفاده از فروشگاه ساز سپهر ایجاد کرد و از 4 سال پیش تا الان یکی از موفق ترین فروشندگان لباس زنانه و مانتو در اینترنت بوده است.

به واسطه ی کیفیت بالای محصولات السانا، مدل های متنوع و قیمت مناسبی که این مجموعه برای تولیداتش در نظر میگیرد فروش آنلاین یکی از بهترین راه ها برای این مجموعه بود.

در سال های اول وب سایت و اپلیکیشن اندروید فروشگاهی برای السانا توسط فروشگاه ساز سپهر ایجاد شد و پس از طراحی قالب اختصاصی و  موفقیت در تک فروشی دو مدل فروش از طریق بازاریاب و فروش عمده اضافه شد.

فروش از طریق بازاریاب:

فروش از طریق بازاریاب یعنی وقتی که شما کسانی را انتخاب می کنید که کالای شما را به مشتری نشان دهد و از طرف مشتری کالا را خرید کند.

مثلا فرض کنید در یک آرایشگاه زنانه،‌ یکی از پرسنل آرایشگاه ویزیتور شما هم باشد، در زمان هایی که مشتریان منتظرند تا نوبتشان شود روی گوشی عکس مانتوها و لباس های زنانه را به مشتریان نشان می دهد و آنها را ترغیب به خرید می کند.

به ازای هر فروش درصدی پورسانت به فروشنده تعلق می گیرد و از این طریق با کمترین هزینه می توانید یک شبکه ی گسترده از بازاریابان تعریف کنید.

فروش عمده

این فروشگاه از امکانات پلتفرم فروش عمده آنلاین سپهر استفاده می کند. به این شکل که اگر شما یک مغازه دار یا یک فروشنده ی لباس زنانه باشید می توانید در السانا عضو شده و درخواست قیمت همکاری یا عمده دهید. مدیریت امکانات شما را بررسی کرده و در صورت معتبر بودن شما را در دسته ی مشتریان همکار قرار می دهد.

مشتریان همکار قیمت های عمده ی کالا ها را میبینند و میتوانند به صورت اعتباری خرید کنند.

کالاهای جینی - ترکیبی

یکی دیگر از مشکلات السانا و همه ی فروشگاه های تولیدی لباس عمده این بود که وقتی مشتری مثلا ۲ سایز از ۳ سایز یک محصول را میخرید عملا آن کار را تک سایز می کرد و دیگر آن سایز تک فروخته نمی شد.

راهکار سپهر برای اینکه ایجاد کالاهای جینی یا باندل بود. در واقع از این طریق مدیر فروشگاه می تواند یک باندل تعریف کند که شامل مثلا ۲ عدد سایز ۱، ۲ عدد سایز ۲ و ۲ عدد سایز ۳ است. و قیمت کل آن نسبت به خرید تک تک این محصولات کمتر و به صرفه تر خواهد بود.

از این طریق هم بسته ی کالاها ناقص نمی شود و هم کالاها به صورت یکجا به فروش می رسند.

 

با مشتریان دیگر سپهر و داستان موفقیت کسب و کارشان آشنا شوید.

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorتیم موفقیت مشتریان
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
داستان کسب و کار: فروشگاه مستربج چطور به صفحه ی اول گوگل رسید؟

داستان کسب و کار: فروشگاه مستربج چطور به صفحه ی اول گوگل رسید؟

داستان موفقیت مستربج و اینکه چطور توانست در طی چند سال به یکی از اصلی ترین سایت های فروش زیورآلات دست ساز در اینترنت تبدیل شود.
✍🏻 شهاب الدین برادران
سفری به درون دیجی کالا، با بخش های تازه تاسیس دیجی کالا آشنا شوید

سفری به درون دیجی کالا، با بخش های تازه تاسیس دیجی کالا آشنا شوید

نخستین نشست خبری «دیجی‌کالا» امروز در حالی برگزار شد که سن این شرکت به ۱۱ سال می‌رسد و یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشورمان به حساب می‌آید. برادران محمدی به عنوان مدیران و موسسین دیجی‌کالا امروز پس از سال‌ها سکوت در برابر انتقاد‌ها برای اولین بار درهای شرکت خود را بر روی چند رسانه منتخب گشودند تا از وضعیت امروز شرکتی بگویند که در سال ۱۳۸۵، با سرمایه صفر و ۷ نفر نیرو کار خود را آغاز کرد اما حالا ۲۵۰۰ نفر در آن به شکل تمام وقت مشغول به کار هستند.
✍🏻 دیجیاتو

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰